پتانسیل دستگاه کاهش درد بدون دارو برای افراد مبتلا به دیابت

 

31اکتبر 2019 - دستگاه PainPod با مسدود نمودن گیرنده های درد که به مغز می روند و در عین حال انقباض و انبساط عضلات برای ایجاد احساس ماساژ، به کاهش درد کمک می کند. این دستگاه قابل حمل برای تسکین درد بدون نیاز به دارو ساخته شده است.

دستگاه PainPod، به عنوان "راه حلی برای تسکین درد موضعی و درمان فعال " توصیف می شود، و این دستگاه می تواند پیامدهای مثبتی برای افراد مبتلا به دیابت داشته باشد.

مبتلایان به دیابت با تبعیت از یک رژیم غذایی سالم و مصرف غذاهای واقعی و دستیابی به کنترل قند خون، می توانند خطر عوارض دردناک این بیماری را کاهش دهند، اما گاهی اوقات این عوارض رخ می دهند و نیاز به درمان و اغلب به شکل دارویی دارند.

دستگاه PainPod یک وسیله پزشکی کلاس II فاقد دارو است، که تاکنون به کاهش درد افراد مبتلا به میگرن، شانه ی منجمد(frozen shoulder[1]) ، سندرمcarpal tunnel[2]  و آرتریت کمک کرده است. همچنین در درمان دردهای اسکلتی عضلانی، حاد و مزمن و کاهش عوارض مربوط به گردش خون ضعیف، موثر بوده است.

از آنجایی که روند بهبودی بدن، هنگام داشتن درد آهسته می شود، PainPod  با افزایش جریان خون و افزایش تولید اندروفین برای رفع سریع و کارآمد درد، یک راه حل برای این موضوع ارائه می دهد.

اینک این دستگاه پرفروش ترین دستگاهTENS (تحریک الکتریکی عصب از راه پوست) در جهان است که از فناوریEMS (تحریک عضلات الکترونیکی) برای تقویت روند بهبودی بدن استفاده می کند.

دستگاهPainPod 3 ، جدیدترین سری از این مجموعه است، که رای مجله یForbes را بعنوان یکی از 10 دستگاه برتر خانگی در سال 2019 دریافت کرده است.

تیمدیابت بریتانیا از PainPod استفاده کرده و واقعاً تحت تأثیر میزان تسکین دردی که تجربه کردند، قرار گرفتند، از صخره نورد گرفته تا دونده، از تسکین درد عضلات خود با این دستگاه تحت تأثیر قرار گرفتند.این دستگاه دارای لوازم جانبی مانند کمربند، دستکش، جوراب و کفش برای توزیع یکسان فرکانس های درمانی در دست، پا، پشت یا پاها است.

انجمن دیابت بریتانیابا شرکت بیوتکنولوژی Results in Wellness  همکاری کرده است، تا بتواند برای اعضای این جامعه، یک بسته ی منحصر به فرد PainPod bundle را فراهم کند که یک تسکین دهنده درد موثر برای هر کسی و در هر زمان است.

منبع:

https://www.diabetes.co.uk/News/2019/Oct/drug-free-pain-relief-device-offers-potential-for-people-with-diabetes-98001033.html

 



سندرم شانه های یخ زده نوعی بیماری مفصلی است با نام‌های دیگری مانند شانه منجمد، شانه فریز شده، چسبندگی شانه، کپسولیت چسبنده که اختلال در حرکت شانه‌ها را برای بیمار به همراه دارد و به دلایل مختلف، ایجاد می شود.[1]

[2]سندرم مجرای مچ دستی، گیر افتادگی و فشرده شدن عصب در داخل تونل کارپ می باشد. این سندرم همچنین به سندرم تایپیست ها معروف است،